Welkom op onze reisblog!

11 oktober 2018

Lieve lezers,

Ongetwijfeld brengen jullie een bezoekje aan deze blog, omdat jullie al enthousiaste verhalen hebben gehoord over onze reis naar Lesbos. Misschien weten jullie inmiddels al van de spreekwoordelijke hoed en rand, maar het kan ook zijn dat jullie 'toevallig' in de wandelgangen of via facebook iets hebben gehoord van een geweldig project op Lesbos in de herfstvakantie. Via deze blog lijkt het ons goed om jullie nog eens te vertellen wat ons inspireert om naar de vluchtelingenkinderen op Lesbos te gaan.

Afgelopen maandag hebben wij onze eerste meeting als team gehad. Een groep enthousiaste mensen was in Amersfoort bij elkaar om te horen hoe de situatie nu is op Lesbos. Een aantal mensen heeft al eerder een bezoek aan het kamp gebracht, een aantal gaat voor het eerst. Zij zijn geraakt door de situatie daar; de toestroom die maar niet lijkt te stoppen en tegelijk die high five, dat dansje of dat filmfragment dat een grote lach over de gezichten van jong en oud trok. Voor die momenten doen wij het en dat met de hoop dat die positieve momentjes lichtpuntjes bieden. In de komende feestweek hopen wij ons te richten op het brengen van en delen in vreugde met de kinderen, de jongeren en met de vrouwen. Op dit moment zijn wij verwonderd door alle steun die er al is geboden. Mocht u zelf onze missie nog graag willen sponsoren door middel van financiële of materiële middelen, neemt u dan alstublieft contact met ons op.

We zien uit naar een bijzondere en hoopvolle week! U ook? Blijf dan via deze weblog met ons verbonden!

1. Reislogger:
    11 oktober 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!