Reizen, reizen en reizen

21 oktober 2018 - Lesbos, Griekenland

Reizen, reizen, reizen

Vroeg in de ochtend staan onze wekkers te tringelen. We maken ons moe, verheugd en vol adrenaline klaar om op weg te gaan naar ons verzamelpunt in Rhenen. Dankzij al jullie mooie giften konden we ontzettend veel spullen meenemen. We moeten in Rhenen dus eerst nog even passen en meten om alles in de koffers te krijgen. In die koffer nog een beetje wol in de ander lapjes stof. Koffer dicht en we zijn klaar om te vertrekken naar Brussel in twee busjes volgeladen met koffers en ons team.

Op weg naar Brussels AirPort hebben we een kleine file wegens wegwerkzaamheden, maar uiteindelijk zijn we nog ruim op tijd op het vliegveld. Hier hoort natuurlijk als eerste een lekker bakje koffie van de Starbucks bij. Daarna vertrekken we naar de gate voor onze eerste vlucht richting Athene.

Daar aangekomen na een voorspoedige vlucht hebben we 3,5 uur tijd om te vullen. We hebben deze tijd dan ook nuttig gebruikt om even lekker te eten bij de Mac en wat voorbereidingen te treffen voor de week. We hebben met z’n allen onze clownsneuzen gepast (helaas geen foto van beschikbaar) en de liedjes geoefend waar iedereen zo zijn eigen gevoelens bij had.

Na onze overheerlijke maaltijd bij Mac Donalds kunnen we er weer tegen aan en gaan we met een pendeldienst weer richting onze tweede vlucht!  Lekker met z’n allen kletsen en later vanavond onze bedjes in om ons mentaal voor te bereiden voor onze intense maar vooral mooie week!

We hebben er heel veel zin in en we weten dat God bij ons is en ons helpt met alles wat we tegen gaan komen. Voel je vrij om voor ons team te bidden zodat we voor de mensen hier in Lesbos iets mogen betekenen!

Liefs Jacorien en Abby